یکشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۲
هادی خورشاهیان: امسال‌تان پرکتاب باد!

«هادی خورشاهیان» نویسنده و شاعر کودکان و نوجوانان آرزو مند است امسال برای نوجوانان از سال‌های گذشته پر کتاب‌تر باشد.

ایبنا نوجوان: «کشوری که شکل چکمه است»، «عصر روزهای جمعه»، «باران در بهشت»، «شیرها برای هم نامه می‌نویسند»، «لطفاً آدم بزرگ‌ها پیاده شوند»، «کوتاهی از دست ما بود» و «این کلاه مکزیکی» نام بعضی از کتاب‌های آقای «خورشاهیان» برای کودکان و نوجوانان است.

این نویسنده‌ي در گفت‌وگو با خبرنگار «ایبنا نوجوان» بعد از تبریک سال نو، براي تمام کودکان و نوجوانان ایرانی آرزو کرد سال جدید برای تمام آنان و پدر و مادرهايشان  پرکتاب‌تر از سال‌های گذشته باشد.

«خورشاهیان» در دوره‌ي نوجوانی خود بیش‌تر، کتاب‌های بزرگسالان را مطالعه می‌کرده و کتاب‌های «ژول ورن» به ویژه «جنگل‌های آمازون» و «سفر به اعماق زمین» را دوست داشته است.

کتاب‌های «دردسر دوقلو» نوشته‌ي «ژاکلین ویلسون»، «سوت قطار از غروب» و «مامانی که شکل بابا بود» از پیشنهادهای این نویسنده محبوب به کودکان و نوجوانان است تا بتوانند در تعطیلات نوروزی از کتاب‌خوانی نیز لذت ببرند.

مترجم کتاب «دردسر دوقلو» گفت: «این کتاب درباره‌ي دختری است که با برادران دوقلویش که تازه به دنیا آمده‌اند ارتباط خوبی ندارد، اما ماجراهایی که در داستان به وجود می‌آید، دید او را نسبت به این کوچولوها تغییر می‌دهد.»

همچنین کتاب «مامانی که شکل بابا بود» داستان مادری است که مثل باباها فریاد می‌زند و به افراد خانواده دستور می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها